VARNING - damputbrott ~

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vet inte hur jag ska beskriva min ilska. Tårarna rinner, jag vill bara skrika. Läste precis Malins blogg... kollade precis på en video... som gjorde mig helt... Åh fyfan! Alltså jag förstår inte, hur kan människor göra sådär? Hur har dom samvete? Det gjorde ont när jag såg videon, hur kunde dom då göra det? Den där j*vla f*cking äckel människan (är han ens en människa?)... hur fan kunde han? & dom som stod & filma? Han kastade ner en stackars liten rädd hund från en bro! En jävla fucking bro! JAG BLIR SÅ JÄVLA... JAG FÅR FAN PMS-UTBROTT! Jag har blodfobi, men hade den där killen hamnat i mina händer... jag hade seriöst toerterat honom till döds. Jag bryr mig inte om det är olagligt. Jag skulle ärligt göra det. Skära ut ögonen, klippa av tungen & stoppa i den i hans öra eller nåt sånt. Skära av tårna & tvinga honom äta upp dom. Jag menar allvar, jag skulle inte tänka på att jag har blodfobi, ilskan skulle ta över. Djurplågeri gör mig så där arg. Men alltså vilken normal människa skulle inte bli arg av den där videon? Den som inte blir det, skulle jag fan kunna döda. DET ÄR EN STACKARS HUND VI PRATAR OM, EN LEVANDE HUND SOM INTE HAR STYRKAN ATT FÖRSVARA SIG SJÄLV FRÅN DOM DÄR JÄVLA IDIOTERNA!
Klicka här om du vill kolla på videon. Men jag varnar er, det är inget ni vill se.

Kommentarer
Postat av: malin

..aah¨, visst är det hemskt..Eller ordet hemskt räcker inte ens till..

svar från inlägg "vad ska jag kalla detta inlägg"; - ja, kompisen jag skrev om, som hade ett "personligt" band, var du ;D

2010-03-03 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0