Stan ~

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är för att jag vart så upptagen.

När jag vaknade igår så kändes det som om det satt en sten i min halsgrop, kunde knappt prata. Nulåter jag fortfarande konstig & har lite ont i halsen, men det är bättre. Fast när jag skrattar låter jag som en häxa. Jag har redan mörk röst, & nu när jag är så hes så får jag ännu mörkare. Så ingen får ringa mig på ett tag :) Haha.

 

Igår var jag iallafall på stan, skulle visa Roxanna (tjejen som bor hos oss några dagar, från Rumänien) runt lite. Hon tyckte att svenskar var konstiga, haha. Hon fattade liksom inte hur man kan ha på sig så mycket nitar, på kläder, skor, smycken... ja, överallt finns det ju nitar. Jag sa att det är väldigt många som tycker om sånt här, så hon fick en konstig bild av oss.
Eftersom vi bara hade en timme på oss så hann vi inte så mycket. När vi kom hem så såg jag att  min vän Sussanne hade kommit, vi hade det jätte trevligt :)

Idag var vi på stan igen (jag, min syrra, Roxanna & Sussanne). Vi visade runt henne lite mer, sen åkte vi tillbaka hem. På kvällen åkte vi tillbaka till stan (Roxanna stannde hemma). Vi gick till salongen där jag praoade & solade. Den här gången hade jag det varmaste solariumet, & ni skulle ha sätt mig när jag kom ut 20 minuter senare. Man kunde knapp se skillnad mellan mitt ansikte & en tomat, tro mig. När jag kom hem & duschade såg jag vilken skillnad det blev, har verkligen blivit mörkare! (Iallafall på kroppen, ansiktet är fortfarande lite rött).

Som sagt, deras solarium är dom är sjukt bra. Åk dit & testa, Östermalmsdagan 15 tror jag det är. I Västerås såklart ;)

Snart blir det film med Sussanne, hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0