Stan ~

Var på stan igår&idag, hittade inte mycket. Det finns typ inget här i Västerås, eller jo det finns väl men jag vet inte vad det är med mig, min smak har blivit jätte konstigt. Gillar typ inget nuförtiden. Musik (bortsätt från TH, ofc!), film, kläder... ja, jag vet inte. Tycker allt är så tråkigt. Kanske behöver en Syrien-paus, för när man kommer tillbaka är allt nytt.
Man får hoppas på sommarn!

Iallafall, det som köptes var:
¤ Kavaj, Cubus
¤ Tröja, H&M
¤ Foundation, H&M
¤ Mascara, Kicks
¤ Jeansleggins, Cubus
¤ Strumpbyxor, Ginatricot
¤ Linne, Ginatricot
Ja, & så lite småsaker.

Kavajen



Nu ska jag gå & lägga mig på soffan framför TV:n eller nåt, har världens magsmärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0