Sooool! ~

Även om det fortfarande är väldigt vitt ute så jag fått dom där vårkänslorna som man får när solen dyker upp efter en lång, mörk, kall och tråkig vinter varje år. Solen skiner nästan varje dag och hur ledsen man än är så blir man glad när man öppnar fönstret!

Jag ska plugga så mycket som möjligt idag och imorgon, det är ju studiedag då så jag antar att jag hinner klart med en del iallafall. Annars ska jag väl kolla på film ikväll, det kanske blir Hachiko, har ju sett den typ 3 gånger men när jag blir fast i en film så måste jag titta på den mer än 10 gånger innan jag tröttnar! Så gjorde jag med Twilight, jag hade den filmen på mobilen/ipoden och tittade på den hur många gånger som helst. Nu är den väldigt uttjatad och inte lika bra. Gjorde även detsamma med filmen Titanic, fast den är jag fortfarande beroende av. Har säkert sätt den 50 gånger, kan typ alla repliker utan till men jag har inte tröttnat än, den är så underbart bra!

 

Har blivit en riktigt film-nörd nu på sista tiden. Men det är så mysigt att bara ligga och lata på soffan framför TV:n och titta på en bra film! Finns inte mycket annat att göra nu när det fortfarande är lite för kallt för att vara ute.

 

Nu ska jag gå & plugga engelska, hörs senare!

Angående min devote-blogg: jag håller på & fixar den. Devote dampar lite just nu & jag har inte tid, men jag hör av mig när den är klar.


Kommentarer
Postat av: dejta

Jag älskar det ni är uppe också. Denna typ av smart arbete och exponering! Fortsätt med det fantastiska arbetar killarna jag har bildat er till min blogg.

2011-10-01 @ 06:43:39
URL: http://www.flirting.se/dejta/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0