Sjuk...? ~

Det här är lite läskigt faktiskt. Imorgon har vi fysikprov, & även om jag ahr pluggat sönder & det flyter runt massa olika faktatexter om atomer i min hjärna som en enda röra som känner jag att jag är jävligt oförberedd, så jag tänkte stanna hemma imorgon & plugga extra så jag får göra den sen. Men när jag kom hem tänkte jag 'äh, jag går väl & gör provet & sen får jag i värsta fall göra om den'. Men när jag skúlle plugga så flöt orden ihop såg det ut som, jag kunde inte koncentrera mig & jag hade världens huvudvärk, + att jag höll på att somna. I ungefär en kvart somnade jag faktiskt där på alla böcker, haha. Då tänkte jag vila i en timma, men jag blev väckt typ tre timmar senare. Då kunde jag knappt pratam det kändes som värsta klumpen i halsen! Huvudvärken hade blivit värre & nu hade jag ont i magen också. Sjukt va? Jag blev sjuk, bara sådär. Fast om jag mår såhär imorgon också så tror jag inte ens att jag kan plugga hemma, det går inte att sitta där med alla böcker & inte ens kunna läsa. Hur ska det här gå? Fysikbetyget är nog kört för mig skulle jag tro.

 

Vill ni veta något mer som är sjukt? Min låtsaspappa satt & berättade om några han kände i Rumäninen där han bodde. Vet ni vad dom gjorde när dom hade ont i halsen? Svalde ett kokt ägg! Ett helt jävla kokt ägg skalade dom & så svalde. Jag frågade om han hade testat & han sa ja. Fyfan! & något som är ännu sjukare (som inte han gjort själv, men några han kände): Dom svalde en kondom. Kan ni fatta? En kondom! Hur fan kan man svälja en kondom? Hur kan det vara bra liksom? Spyr man inte? Dör man inte? Hörde att det var en tjej som hade testat, men hon hade av någon anledning dött. Fastnar det liksom inte i halsen? En kondom är ju hur jävla lång som helst, hur fan kan man svälja det?

Ska kanske gå & testa... Haha nej skojar bara, nej fyfan. Hellre har jag ont i halsen i resten av livet än att göra något så sjukt!

Yummy...?


Kommentarer
Postat av: felli

fin blogg :)

2010-03-10 @ 00:22:30
URL: http://endastfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0