I-D-A-G-?-!

Kan fortfarande inte fatta det, även om det är om några timmar. Eftersom vi har bestämda platser så slipper vi åka tidigt & köa, tur det! Inte skulle jag orka köa flera dagar ute i kylan. & sen när man går in så är det fullproppat med galna, skrikande fans. Det skulle bli dåligt med syre & jag skulle må illa & nästan svimma. Nej usch...
På Paramore konserten i höstas var det så. Det var inte så många där, men ändå satt jag där bland alla människors fötter & försökte få luft. Har ju jätte lågt blodtryck, så jag skulle aldrig klara det. Är skit känslig mot sånt. & så är det mååååånga fler fans på TH-konserten, så ni kan gissa vad som hade hänt med mig om jag stod där mitt i allting, jag skulle inte ens se något. Nej, för mig blir det sittplatser!
Men eftersom det är så stort så kommer jag säkert inte se bra därifrån heller, den bästa platsen jag kunde hitta iallafall...

Har inte kunnat plugga någonting den här veckan. Har varit upptagen hela tiden! Igår kom min låtsaspappa från Rumänien, & så kom en kompis till vår familj också därifrån. Hon snackar bara engelska & rumänska, & eftersom ingen här kan rumänska så snackar vi på engelska. Hon ska bo här i en vecka, var lite nervös över det förut (min engelska är inte så bra) men det var inte så farligt, det är bara att babbla på :D!

Snart ska jag börja fixa mig inför konserten!

En väldigt gammal bild på Bill, en av mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0