Hejdå blogg.se, hej devote! ~

Har ganska länge funderat på att byta till Devote, har ju haft blogg där förut (kanske har kvar den? haha kommer inte ihåg om jag tog bort den eller inte) men den används inte nu iallafall. Tycker att Devote är mycket bättre än blogg.se, så jag tänker byta. Har inte skaffat ett konto där än, men jag ska göra det så fort jag kan.

Någon duktig & snäll person som skulle kunna stå för designen? Det skulle vara jätte snällt!
Designen jag har nu är gjort av Ira för ett bra tagsedan, en väldigt duktig tjej. Är jätte nöjd med den :)

Tror inte jag ska ta bort den här bloggen helt, men jag ska iallafall lösenordsskydda när jag skaffat den nya. Hör av mig så fort jag gjort det, puss puss!


Kommentarer
Postat av: DANIELA

nej, devote är kasst! :D



SV: nej asså det är fucking galet vad tiden bara rusar förbi. dagarna känns som sekunder :O

2010-03-12 @ 18:52:15
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0