FUCK!! ~

JÄVLA SKIT! Seröst, jag/min syrra har så jävla otur! Jag fattar inte, det är fan läskigt...
Alltså, vi är inte direkt dom som vinner tävlingar bland typ 10 000 andra TH fans. Jag & hon var med i två tävlingar & förlorade såklart på båda (meet n' greet på Globen med Kenza & Mirre). Men det har ju liksom alltid vart så, vi vinner aldrig. Det är inte det jag är arg för. Igår så läste min syrra på Kenzas & Mirres Tokio Hotel Tour blogg att det var en tävling i Norge där man kunde vinna gratis konsertbiljetter, & hon deltog bara för skojs skull. Hon var liksom säker på att hon inte skulle vinna. Men så får hon mail från Mirre som berättar att hon har vunnit & ska hämta biljetten på ett hotell i Oslo - idag klockan 14:00 (klockan är nu 14:37). Hon van fucking tävlingen! Hon får ta med sig en till, vilket skulle bli jag... om vi hade haft skuts, vill säga. Vi skulle inte ens ha hunnit. Men fatta, hon har liksom vunnit tävlignen, den enda tävlingen som vi inte kan delta i, hon gjorde liksom bara för skojsskull!
Jag får seriöst damp.

Aja, det hade väl vart värre om det var meet n' greet. hade jag dampat - på riktigt. Haha, jag skulle fan springa till Oslo.  


(Hon (min syster) måste bara skicka ett svar till Mirre, sen får hon biljetterna. Men hon ska ju såklart inte skicka, vi kan ju inte åka.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0