Bilder från konserten ~

Ligger på sängen med bärbara datorn & kan knappt resa mig upp, det är inte kul att vara sjuk kan jag säga.

Tänkte iallafall ladda upp några bilder från konserten, fast det blir inte många eftersom alla vi tog var hur suddiga som helst. Kameran är ju som den är + att vi (jag&syrran) inte är så bra fotografer, haha.
Själv hade jag glömt kameran helt nästan, jag var så inne i det där att jag inte tänkte på något annat. Men syrran försökte iallafall ta bilder & filma, inte för att bilderna & filmerna blev lyckade men huvudsaken är att det finns något vi kan titta på & tänka tillbaka på hur underbart det var.

Som sagt så stod vi i fel kö först, där stod alla som hade ståplatser. Filtar, sovsäck, mat & kläder låg överallt. Vissa hade köat i fem dagar, trots kylan!


Anledningen till att det står mitt efternamn & inte förnamn är att min syrra också var där, fast hon har ju ingen blogg som hon anväder så det fick vara min där.


Tom spelade lite keyboard också ;) & så spelade han ju på det där brinnande pianot på Zoom Into Me, men ingen av oss hade tänkt att ta kort där, vilket vi ångrar nu haha.


Georg


Tvillingarna


Min man.
Haha skoja bara ;) Nej men seröst han friade faktiskt.
Okej jag ska lägga av :D




Vi lyckades inte ta någon bra bild på Gustav, han satt ju där uppe gömd bakom trummorna, syrran försökte ta några bilder men failade.

Dagen kommer aldrig glömmas, ända sen torsdags har jag bara drömt om killarna i det där bandet. Hemska, lyckliga, konstiga & läskiga drömmar. Haha, skulle jag berättade skulle ni ramla baklänges av skratt.

Nej nu ska jag försöka ta fram boken & plugga lite, lyckas jag inte jag dricka en kopp te eller något & försöka igen senare, puss puss!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

REDAN EN VECKA SEDAN OMG!

kommer sörja gbg konserten SOM FAN ...



omg glömmer aldrig bills ögon<3

2010-03-11 @ 23:10:20
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0