Att "hata" utan anledning ~

Har ni någonsin hatat en person utan anledning? Eller hatat ett väl ett för hårt ord, jag menar stört sig på den? Det har jag. Helt utan anledning. En snäll, trevlig person. Men jag verkligen stör mig på den personen! Det är helt sjukt! När den dyker upp tänker jag "Åh, fan! Inte ***** nu igen! Nu måste jag stå ut hur jävla länge som helst..." ja, typ. Jag förstår inte riktigt varför, jag menar personen skämtar hela tiden & försöker vara trevlig, men jag kan inte stå ut med allt bara. Jag måste ta mig därifrån när den dyker upp, den går mig på nerverna! (Anledningen till att jag använder "den" är att jag inte vill nämna om det är en hon eller han)
Känner ni också sådär ibland, att ni inte tål en viss person även om den inte gjort något elakt? Eller är det bara jag som är konstig? Haha, det skulle inte förvåna mig.

Ovärt inlägg, jag vet. Men nu fick jag det sagt, så jag slipper gå & bära på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0