Tjejkväll 26/2 at Jennie's place! ~

Ja, jag var alltså på tjejkväll hos Jennie. Vi var inte många där, men det var jättemysigt ändå! Haha det blev lite blandade känslor, skratt & nästan tårar!

Vi kan verkligen snacka om allt, vad som än proppar upp i huvet gör vi ett samtalsämne av. Haha, det är lite kul tycker jag.

Kameran glömde jag hemma, så jag får vänta med bilderna tills Tebbe, Jennsan & Lelle (ni älskar våra smeknamn) skickar deras bilder.

Vi somnade mitt i natten (like always) & vaknade runt 7-tiden. Så när jag kom hem var jag en aning trött. Somnade faktiskt bort typ hela dagen...

... kanske är därför jag inte kan sova nu? Klockan är 01:03, & med tanke på att jag kanske ska på stan imorrn så är det nog bäst att försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0